[ X ]
Breaking news25 April 2018 16:29

Aprobat! Salariul minim în sectorul real se majorează până la 2610 lei

Sorry, this entry is only available in Romanian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real al economiei va crește cu 230 de lei și va constitui 2610 lei pe lună, începând cu 1 mai curent. O hotărâre în acest sens a fost aprobată astăzi de Guvern.

După cum informează TRIBUNA, astfel, angajatorii din sectorul real al economiei nu vor putea oferi un salariu mai mic de 15,44 lei pe oră. În prezent, nivelul remunerării este stabilit în mărime de 14,09 lei pe oră sau 2380 de lei lunar.

Majorarea este efectuată în conformitate cu Legea salarizării, care prevede reexaminarea anuală a salariului, în funcţie de creșterea preţurilor şi a productivităţii muncii la nivel naţional.

Pe parcursul anului trecut prețurile au sporit cu 6,6%, față de anul 2016, iar rata de creştere a productivităţii muncii a fost de 3%. În acest condiții, creşterea salarială pentru anul curent este de 9,6%.

Andriana Cheptine 

Comments

Top news

Follow telegram
Subscribe to our channel
Editorial THE FIRST ANIVERSARY OF ILAN SHOR AS A POLITICAL LEADER. A FRESH ANALYSIS Today it is exactly one year since Ilan Shor became party leader and practically throughout the year ... more

Poll

  • Ce aşteptări prioritare aveţi de la noul Parlament?

    View Results

    Loading ... Loading ...